Anaya's Auto Repair Inc
262-652-1441
2515 52nd Street
Kenosha, WI 53140
42.5875955 -87.8400293
http://anayasautorepair.mechanicnet.com/
4.84/5.00 average rating
158 reviews
[ Write a Review ]

    Mike,  01/25/2018
Excellent service, have used them several times with great results every time. Mark is a great guy that always is very informative as to what they are doing, takes plenty of time to answer questions, and never pressures for additional work that is not needed (the dealer seems to constantly do that). The only gripe I have is that they don't schedule for mornings or afternoons, you have to drop off for the entire day, so if you plan on waiting, you might be waiting all day. It makes service there a bit inconvenient. But otherwise, good value for excellent work.
    Deanna,  12/29/2017
Anaya,s auto has great service, communication with customers and comparable prices
    August,  11/02/2017
We are from out of town. We had a massive brakeline failure on my truck. It was towed to Anaya's. They kept us informed of every step of the process and the price was very reasonable for the intensity of the repair job.
    Jude & Sophia,  08/10/2017
Excellent service commitment. My experience with Anaya's services was always on-time , proper diagnosis, and fair pricing. They troubleshoot with great detail and found the rootcause properly. Highly experienced and skilled master tech and personnel. I have switched from going to the dealer and will go to Anaya's for all servicing needs on my two cars.
    Laurie,  08/10/2017
I couldn't be more pleased with my service at Anaya's. The employees were very nice and courteous. Being without your car can be very stressful but they worked quickly to get my car right back to me. Laurie Lewis
    Mike And Taylor,  08/03/2017
    Jeff,  03/30/2017
Quality operation, professional team and world-class service!
    Eddie,  05/25/2022
Shop manager is knowledgeable and professional.
    Allan,  11/19/2021
Great communication through all parts of service
    Jonathon,  10/11/2021
Very polite and very quick not bad price for the work I would recommend
    Prentice,  12/09/2020
    Jim,  10/11/2020
    Carolyn,  10/27/2018
    Nicole,  01/21/2021
Happy with the service and price
    Steve,  07/07/2020
didn't do the job.
    Stan,  01/25/2020
I went to Anaya's hoping to save some money. Boy was that a mistake. For a 15 minute job ( 30 minute if you include handling ). I was charged 1 hour for labor. When asked why, I was told it was because I brought in my own part to be installed. ( a new fuel filter ). He also said they didn't normally install customer parts. When I made the service appointment a week earlier I stated that I had the fuel filter to be installed. There was also nothing said when I arrived and gave them the fuel filter. If I had known this from the beginning I would have let my dealer go ahead and install it the day before. In this case , you don't get what you pay for.
    Bricyn,  07/12/2019
They told me it would be done in a few hours, and I had to wait 3 days (2 nights) before I could pick up my car. It was a simple wiring issue and they lied to me on the phone. Then when I was asked to wait, I called them asking if it was done (because they were not communicating anything with me) and the 3rd time I called, they said it was already done 3 hours ago but they did not call me. Very angry and dissatisfied to be without my car so long, also considering I was from out of town.
    Shawna,  09/07/2017
Got my car in for estimate for $65 and estimate cost of fix $740 for a radiator. Go the car towed for $66 and paid less than $500 from my mechanic. Felt like I was being taken advantage of
Shop Comment
Good Afternoon Shawna- I am reaching out to you because I am barely seeing a review that you left us for an inspection you had at our facility last month. I remember you personally since I was the one that took down your information and set you up. I knew you had some concerns and we did everything we could to get you in right away as I had promised you. I am sorry to hear you were unhappy with the quote we provided you after we inspected it. The service you wanted us to provide for you was an inspection of your concerns. Due to a leak you had present we recommended a radiator, radiator cap, thermostat and gasket. When you have a radiator replaced at our facility it comes with a lifetime warranty- in other words if you have issues again the part is covered for the full cost. That is something you should take into consideration when going anywhere- warranty coverage. The parts were half of the cost that we quoted you, the other portion was labor to do the job and of course 5.5% taxes. For your specific vehicle a radiator replacement is a 3 hour job. I apologize if we did not go over the warranty properly with you and I am sorry you were unhappy with the price we quoted you but please, rest assured, I confirmed those numbers for your vehicle and you were quoted properly. I am glad you were able to get your repair taken care of although I am sad to hear that it even crossed your mind that you could have been taken advantage of. We do our best to provide the best customer service, a thorough inspection on all vehicles that come in, we pride ourselves in the quality of parts we use and in the warranty we provide. My apologies again if something was not explained properly. I hope in the future you will give us another opportunity. Thank you. Monica Anaya
Total page: 8
Previous   1  2  3  4  5  6  7  8      Next

Records per page: